زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 8:54 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 727
نویسنده پیام
HaniF آفلاین



ارسال‌ها : 49
عضویت: 12 /8 /1390
سن: 20
تشکرها : 13
تشکر شده : 26
تیتراژ مجموعه تلویزیونی «خروس» با صدای محمد علیزاده + متن ترانه
محمد علیزاده برای سریال ماه رمضان شبکه دو می‌خواند

به گزارش شبکه ایران، مجموعه تلویزیونی «خروس» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی اوایل بهمن ماه سال گذشته در تهران کلید خورد و اواسط فروردین ماه سال جاری به پایان رسید.


این سریال یکی از گزینه‌های پخش در ایام نوروز 92 بود که براساس تصمیم مدیران قرار شد در ماه رمضان سال آینده به عنوان سریال مناسبتی شبکه دو روی آنتن رود.


ترانه تیتراژ پایانی این سریال با صدای محمد علیزاده ضبط می‌شود که صدای او را در تیتراژ سریال‌های تلویزیونی و برنامه هایی مثل «کوله پشتی» و «ماه عسل» شنیده‌ایم.رضا خسروی نیز آهنگسازی تیتراژ ابتدایی و موسیقی متن «خروس» را آغاز کرده و روزهای پایانی کار را پشت سر می گذارد.



«علیرضا ابراهیمی» گفت : علیزاده از هنرمندان جوان و با استعداد کشور است که صدای او را بارها در تیتراژ سریال‌های تلویزیونی و برنامه‌هایی مثل «کوله پشتی» و «ماه عسل» شنیده‌ایم .

وی افزود: رضا خسروی نیز آهنگسازی تیتراژ ابتدایی و موسیقی متن «خروس» را آغاز کرده و روزهای پایانی کار را پشت سر می‌گذارد.

ابراهیمی درباره‌ ساخت تیتراژ «خروس» گفت : سعید آقاخانی و امیر معقولی مشترکا این کار را بر عهده دارند.

گروه مجموعه‌های شبکه دو سیما «خروس» را در ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای برای پخش در ماه مبارک رمضان تدارک دیده است. این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی و کارگردانی سعید آقاخانی روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان سریال آمده: پدر خانواده دچار مشکل غیر منتظره‌ای می‌شود که خانواده را به یک بحران می‌کشاند. پسر خانواده که تنها دوستش خروس است، برای کمک به اعضای خانه و خروج از این مشکل، تصمیم می‌گیرد نقشه‌ای جالب را طراحی و اجرا کند.


حمید لولایی، جواد رضویان، یوسف تیموری، کریم اکبری مبارکه، مرضیه صدرایی، سپند امیر سلیمانی، مهسا کریم زاده، ملیکا شریفی نیا، یلدا قشقایی، دانیال معصومی، سیروس میمنت، بهشاد شریفیان، حمید لیقوانی، کریم قربانی، عاطفه باقری، عزت ا… مهر آوران، بیتا خردمند، اصغر حیدری، سادیا جلالی‌پور، ابراهیم شفیعی، داوود مقدادی و علیرضا درویش در این سریال بازی داشته‌اند.

منبع خبر: http://www.inn.ir

جمعه 10 خرداد 1392 - 23:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
HaniF آفلاین




ارسال‌ها : 49
عضویت: 12 /8 /1390
سن: 20
تشکرها : 13
تشکر شده : 26

پاسخ : 1 RE


رمضان امسال نیز محمد علیزاده بسان سالهای گذشته مهمان سفره های افطاری مردم است تا به گفته خودش پرونده کاری خود را رمضان به رمضان با یک تیتراژ تلویزونی تکمیل کند . فرزاد حسنی و محمد علیزاده همکاری دیرینه ای با هم داشته اند اما , همکاری امسال این دو هنرمند عزیز کشورمان , پاسخگوی بسیاری از شایعات اخیر خواهد بود ...


این همکاری محمد علیزاده و فرزاد حسنی در ساخت تیتراژ سریال خروس که فرزاد حسنی ترانه این تیتراژ را سروده است , سورنای ماندگاری این اثر را که همانند ترانه های دیگرش که با صدای محمد علیزاده به اوج رسید نواخت .
خدا باهام بهم زده , حالمو زیبا کن , عشق فوق العاده , سلام ایران و ... از جمله همکاری های محمد علیزاده و فرزاد حسنی میباشد .


شبکه دو سیما همانطور که از مدت ها پیش اعلام کرده، امسال با سریال «خروس» مهمان شب های رمضانی ِ مردم خواهد بود. این سریال که سعید آقاخانی کارگردانی آن را برعهده دارد، امسال سورپرایز جالبی برای علاقمندان به موسیقی دارد. تیتراژ این مجموعه تلویزیونی امسال به محمد علیزاده سپرده شده است. اما نکته جالب در این میان این است که در این آهنگ بعد از مدت ها، یک بار دیگر شاهد همکاری زوج فرزاد حسنی و محمد علیزاده خواهیم بود. ترانه این آهنگ توسط فرزاد سروده شده و تنظیم آن هم توسط شهاب اکبری انجام شده است. علیزاده در این مورد می گوید: «مصطفی کیایی(نویسنده سریال) یکی از دوستان قدیمی من است. سعید آقاخانی به مصطفی گفته بودند که تیتراژ سریال را محمد بخواند. مصطفی با من تماس گرفت و بعد از جلسه ای که با آقای ابراهیمی(تهیه کننده) داشتیم به این نتیجه رسیدیم که تیتراژ این سریال را کار کنیم. سبک و سیاق این آهنگ هم ، شبیه عاشقانه های محمد علیزاده است.»

وی ادامه می دهد:« من سالی یک بار تیتراژ کار می کنم، آن هم ماه رمضان به ماه رمضان است. به خاطر علاقه ای که به ماه مبارک رمضان دارم، همیشه از خدا خواسته ام که در این ماه کار داشته باشم. ماه رمضان ماه محبوب من است و همه اطرافیان من هم از این موضوع آگاه هستند. چون در این ماه حال خودم خیلی خوب است، دوست دارم کاری هم در تلویزیون داشته باشم تا در جشن آسمانی مردم شریک باشم.»

علیزاده در پایان می گوید:«من تا به حال شبکه دو کار نکرده ام اما فکر می کنم هم شبکه دو، شبکه خوبی است و هم سریال پروژه با کیفیت و خوبی است. دوستان در شبکه دو بابت این تیتراژ به من لطف زیادی داشتند و آرزو می کنم با این آهنگ یک یادگاری خوبی از من در این شبکه باقی بماند.»


منبع خبر : تماشا & وبسایت هواداران محمد علیزاده: mohammadalizadeh.ir

شنبه 08 تیر 1392 - 11:20
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 2 کاربر از HaniF به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: zahra / mina /
HaniF آفلاین




ارسال‌ها : 49
عضویت: 12 /8 /1390
سن: 20
تشکرها : 13
تشکر شده : 26

پاسخ : 2 RE
وبسایت هواداران محمد علیزاده:

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد علیزاده بنام هواتو کردم :



این ترانه فوق العاده زیبا و بینظیر , تیتراژ پایانی سریال " خروس " میباشد که شب های ماه مبارک رمضان از شبکه دوم سیما پخش میشود . ترانه این کار از محمد کاظمی و ملودی و تنظیم آن از دوست و همراه محمد عزیز , میلاد ترابی میباشد .

منبع: mohammadalizadeh.ir

پنجشنبه 20 تیر 1392 - 00:20
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
HaniF آفلاین




ارسال‌ها : 49
عضویت: 12 /8 /1390
سن: 20
تشکرها : 13
تشکر شده : 26

پاسخ : 4 RE
متن آهنگ "هواتو کردم" از محمد علیزاده:


هواتو کردم
من حیرون تو این روزا هواتو کردم
دلم میخوادت
میخوام بیام تو آسمون دورت بگردم
هوایی میشم
همون روزا که میبینم هوامو داری
میخوام بدونم
تاکی میخوای ببینی و به روم نیاری

***

دلمو دست تو دادم من دلتنگ احساسی

نمی ذاری که تنها شم تو رو من خیلی حساسی

دلمو دست تو دارم دلمو آسمونی کن

همیشه مهربون بودی دوباره مهربونی کن

***

چه روزا حالمو دیدی
چه شبایی که رسیدی
تو صدای دل تنهای منو شنیدی
تو که دردامو میدونی
تو که چشمامو میخونی
بده بازم به دل من یه نشونی

***


دلمو دست تو دادم من دلتنگ احساسی

نمی ذاری که تنها شم تو رو من خیلی حساسی

دلمو دست تو دارم دلمو آسمونی کن

همیشه مهربون بودی دوباره مهربونی کن


پنجشنبه 20 تیر 1392 - 10:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | تیتراژ مجموعه تلویزیونی «خروس» با صدای محمد علیزاده + متن ترانه | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS