زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 1:54 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 445
نویسنده پیام
HaniF آفلاین



ارسال‌ها : 49
عضویت: 12 /8 /1390
سن: 20
تشکرها : 13
تشکر شده : 26
گزارش سایت هواداران از کنسرت بیست و هفتم شهریور
گزارش اختصاصی سایت هواداران از کنسرت بیست و هفتم شهریور




شبی که محمد علیزاده خاطره ای را برای بچه های سایت هواداران رقم زد که هیچگاه از یاد و خاطراتمان نخواهد رفت . گزارش اختصاصی و کامل از اجرای محمد علیزاده در کنسرت باشکوه بیست و هفتم شهریور , بهمراه صحبت های بچه های سایت هواداران با محمد علیزاده در انتهای کنسرت .


کنسرت بیست و هفتم شهریور ماه با اینکه در اواسط هفته برگزار شد و تمدیدی بود بر استقبال بینظیر کنسرت نهم شهریور , ولی با این حال مملو از هوادارانی بود که به عشق صدای آسمانی , صدای احساس ایران به کنسرت آمده بودند . شور , شعف و انرژی وصف ناپذیری در چهره همه حضار موج میزد . اینگار همه حس بینظیر بودن امشب را درک کرده بودند .

برنامه امشب همانند کنسرت نهم شهریور در دو سانس برگزار شد . فضای استیج , چون در گرو برنامه تمدید بود با همان ظاهر و استایل کنسرت نهم شهریور طراحی شده بود . به این شکل که برای تک تک تراک ها سوژه ای طرح ریزی شده بود . در سمت چپ استیج یک میز بهمراه صندلی که فضای دراماتیک و عاشقانه ایجاد کرده بود و در سمت راست نیز یک صندلی بهمراه بخاری قدیمی که دود از آن بلند میشد و فضای نوستالژیک خاصی ایجاد کرده بود . تنها تفاوت این بود که در کنسرت نهم شهریور اسم محمد علیزاده که به صورت لاتین در بالای سن قرار داشت , در این کنسرت پایین قرار گرفته بود . طبیعتا کار طراحی صحنه توسط محسن افشانی , بازیگر و دیزاینر خوب کشورمان انجام شد و مورد توجه خیلی از هواداران قرار گرفت .
محمد علیزاده نیز , همانند همیشه با یک چهره ساده و در عین حال شیک و بینظیر , کت سفید و پیراهن و شلوار و ساعت سرمه ای در صحنه حاظر شد . و تم امشب محمد عزیز از نظر بسیار از بچه ها نمود خاصی به چهره پر احساسش داده بود .

برگرد , تولد (خیلی خوشحالم) , دل بی تو غم زده , غم دنیاس , جز تو , این اولین باره , حس آرامش , شهرباران , تورو میخواستم , بی حوصله , تو جون منی تو و دلت با منه از جمله شاهکارهایی بود که در کنداکتور کنسرت امشب گنجانده شده بود . در اجرای ترانه "این اولین باره" مانند حس همیشگی این آهنگ در کنسرت , یک حس بینظیری با روشن شدن فلش گوشی های حضار فضای سالن برج میلاد را فرا گرفت و همچنین با اجرای ترانه "حس آرامش" که برای اولین بار بود در کنسرت اجرا میشد این حس به اوج رسید و امشب را یک شب خاطره انگیز کرد . همچنین در اجرای ترانه "دلت با منه" بعد از اینکه بچه های سایت پلاکارت های «"داریم با آهنگهات نفس میکشیم"» را بالا بردند محمد علیزاده با یه حس بینظیر اشاره اش را بسمت بچه های سایت راهی کرد تا حس بودن بچه های سایت , زینت قلب های هواداران شود .

کنسرت امشب نیز به دو بخش تقسیم شده بود با این تفاوت که محمد عزیز استراحتی را که در کنسرت های قبلی برای ریکاوری انجام میداد , صرف معرفی ارکستر خود کرد و کارش را یکسره با انرژی وصف ناپذیر تا انتهای کنسرت ادامه داد .

مهمانان امشب , دوست صمیمی و میهمان همیشگی کنسرت های محمد علیزاده یعنی میلاد ترابی و همچنین حامی همیشگی اش صدر الدین حسین خانی و یکی از ترانه سرایان آثار هیت محمد یعنی محمد کاظمی , رسول احمد زاده که با خانواده محترمش در کنسرت حضور پیدا کرده بودند , حامد کولیوند و همچنین مثل همیشه میهمان ویژه کنسرت های محمد , یعنی پدر مادر عزیز و دوست داشتنی محمد علیزاده بودند .

یکی دیگر از نکات برجسته اجرای علیزاده ارکستر قوی و هماهنگ این خواننده توانمند بودند که به رهبری "امیر علیزاده" شب درخشانی را تجربه کردند.امیر علیزاده علاوه بر رهبری ارکستر و نواختن ساز پیانو تنظیم کلیه قطعات را نیز برای اجرای زنده بر عهده داشت.علاوه بر علیزاده علی پورنگهبان (نوازنده گیتار بیس) محمد شعبانی (نوازنده پرکاشن) اشکان موسوی (نوازنده ویولون) سعید عباسی (نوازنده کیبورد) فرشید ادهمی (گیتار الکتریک - گیتار اسپانیش) بهنام میرزازاده (گیتار الکتریک سولو - یوزوکی) امیر غلامی (نوازنده گیتار الکتریک) امیرحسین اویسی (نوازنده درامز) پویا صرافی مهر (سینتیسایزر - سمپلر) اعضای دیگر ارکستر محمد علیزاده بودند.

اجرای امشب محمد علیزاده یک تفاوت اساسی با تمامی کنسرت هایش برای محمد و بویژه هوادارانش داشت و آن هم زمانی بود که محمد علیزاده نقل از سایت هواداران کرد :

محمد علیزاده قبل از اجرای قطعه اخرش که به درخواست و استقبال حضار اجرای دوباره ترانه "برگرد" شد , گفت :
« قبل از اجرای این ترک یه چیزی میخوام بگم که خیلی برام مهمه . میخوام از کسانی تشکر کنم , از بچه های سایت هواداریم که زحمت میکشن و اومدن اینجا . ( در همین حین بچه های سایت هواداران همه با هم بلند شدن و مورد تشویق محمد و حضار قرار گرفتند ) و افزود : من میبینمتون بچه ها , نقدایی که میشه برام , تک تک میخونم ولی واقعا وقت نمیکنم که بیام و باهاتون حرف بزنم »

همین دیالوگ ها کافی بود که صدای حضار بویژه هوادارایی که امشب از طرف سایت به کنسرت رفته بودند تا جای کسانی که نتونستند حضور پیدا کنند را پر کنند , کل محوطه برج میلاد را به لرزه در بیاورد و باعث شود یک خاطره بینظیر هم در دفتر خاطرات محمد عزیز و هم در نوار عمر هواداران ثبت شود .

بعد از این سناریوی بینظیر , ترانه "برگرد" با شور و انرژی بینظیری اجرا شد و هواداران محمد علیزاده , شبی برایشان رقم خورد که نه تنها برای تک تکشان بیاد ماندنی بود , بلکه برای تمامی کسانی که به کنسرت نرفتند نقطه عطفی بود که هرگز فراموش نخواهد شد .



پشت صحنه کنسرت بیست و هفتم شهریور ماه :

بر خلاف کنسرت نهم شهریور جمع وسیعی از حضار پشت درب خروجی سالن جمع شده بودند و همین موضوع باعث شد که حراست سالن اجازه ملاقات بچه های سایت هواداران با محمد علیزاده را ندهند و این غم شدیدی را برای بچه های سایت بوجود آورده بود .
( از همین جا یک نقد شدید به حراست برج میلاد میکنیم : که برای پراکنده کردن هواداران نیازی نیست از جملات و نقل قول هایی که اصلا از محمد علیزاده نیست استفاده کنید . چرا برای راندن مردم از حرف هایی که شخصیت خواننده را در ذهن مردم خراب میکند استفاده میکنید !!!!) .

بچه های سایت بعد از پایان کنسرت حدود یک ساعتی منتظر ماندند تا بتوانند کسی که با بودنش نفس میکشند را ملاقات کنند و بالاخره بعد از کلی پاپی شدن توانستند محمد علیزاده را در حالی که بر سر میز شام نشسته بود و مشخص بود که خبر حضور هواداران به اطلاعش رسانیده نشده , مشاهده کنند که محمد عزیز با دیدن هوادارانی که از دور نظاره اش میکنند , از میز شام بلند شد و بطرف بچه های سایت آمد و . . . .
این است حس مشترکی که همه هواداران با محمد دارند . حس سادگی و عشق .

حرف های دلی زیادی زده شد و مهمترین این بحث ها این بود که محمد گفت : «امشب سنگ تموم گذاشتین» و بعد از گفتن این جمله از بچه ها که : «خیلی از بچه های سایت از شهر های دور و مدیر سایتمون به عشق شما میان سایت و ... » گفت : «همه شما عزیز دل من هستید ...» .
همچنین بچه های سایت از حضور محمد عزیز در "جشنواره موسیقی فجر" پرسیدند که محمد گفت : احتمال زیاد حضور پیدا خواهم کرد .
در پایان وقتی محمد از بچه های سایت دور میشد , یکی از بچه فریاد زد و گفت : تا آخرش پشتیتم ...
محمد علیزاده با چهره بشاش و دلنشینش برگشت و با کلمه خاطره انگیز همیشگی اش گفت : مرسی مرسی .
این بود یک شب رویایی , برای هوادارانی که رویایشان را با محمد رنگی میکنن .


به امید کنسرت های آینده ...

تشکر ویژه از " فرزانه/farzane " عزیز که زحمت گزارش کنسرت بیست و هفتم شهریور را کشید .

منبع: http://mohammadalizadeh.ir/

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 22:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
fatima آفلاین




ارسال‌ها : 3
عضویت: 14 /6 /1392
محل زندگی: بابل

پاسخ : 1 RE کنسرت جدید :محمد علیزاده: > 27 شهریور
من اولین بارمه دارم میرم خیلی خوشحالم

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 15:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
HaniF آفلاین




ارسال‌ها : 49
عضویت: 12 /8 /1390
سن: 20
تشکرها : 13
تشکر شده : 26

پاسخ : 2 RE کنسرت جدید :محمد علیزاده: > 27 شهریور
نقل قول از fatima
من اولین بارمه دارم میرم خیلی خوشحالم


خوش به حالت fatima عزیز.
جای خالیه منم پر کن

پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 18:34
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | گزارش سایت هواداران از کنسرت بیست و هفتم شهریور | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS