زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 7:03 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 288
نویسنده پیام
zahra آفلاین



ارسال‌ها : 22
عضویت: 3 /3 /1392
سن: 16
تشکرها : 18
تشکر شده : 19
اخبار تکمیلی از فعالیت ها و حضور محمد علیزاده در شبکه های سیما...
محمد علیزاده امسال , رمضانی پر مشغله ای را سپری خواهد کرد که در ادامه به شرح این فعالیت ها می پردازیم . . .



تیتراژ سریال خروس :

از شبکه دو سیما خبر می رسد که «محمد علیزاده» تیتراژ سریال طنز «خروس» به کارگردانی «سعید آقاخانی» را می خواند . این قطعه با ترانه ای از «سید محمد کاظمی» و ملودی و تنظیم «میلاد ترابی» ساخته شده است . پیش از این نام «فرزاد حسنی» به عنوان ترانه سرای این کار مطرح شده بود . سریال خروس قبلا قرار بود در ایام نوروز پخش شود که ناگهان 12 قسمت به آن اضافه و تبدیل به سریال ماه رمضان این شبکه شد! سریال خروس هر شب از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد .


ویژه برنامه " ضیافت الهی " :

برنامه زنده ضيافت الهي به منظور حمايت معنوي از بيماران ام اس از اول ماه رمضان با اجراي شهرام شکيبا و فرهاد فخربخش از شبکه دو پخش مي شود . این برنامه میزبان خوانندگان مطرح ایران در طول اجرای یک ماهه خود خواهند بود که محمد علیزاده از جمله خوانندگانی است که در این برنامه حضور خواهد داشت . محمد علیزاده در این برنامه اجرای زنده خواهد کرد .


تیتراژ ویژه برنامه " جشن رمضان " :

برنامه «جشن رمضان» بیش از یک دهه است که هر سال پای ثابت ماه رمضان های شبکه تهران است . «محمد قنبری» تهیه کننده این برنامه در رابطه با برنامه امسال گفت : « قرار بود «نیما مسیحا» تیتراژ آغازین این برنامه را بخواند و حتی اتود این کار هم آماده شده بود و من علاقه وافری به صدای ایشان دارم اما متاسفانه شرایط برای این همکاری فراهم نشد . اما «محمد علیزاده» با ترانه ای از «حسین غیاثی» و آهنگسازی «مهرداد نصرتی» و تنظیم «شهاب اکبری» تیتراژ پایانی جشن رمضان 92 را می خواند که یقینا از قطعات موفق تیتراژهای ماه رمضان امسال خواهد بود» .


امضای کاربر : منم مثل تو مات این قصه ام ....
دوشنبه 17 تیر 1392 - 23:35
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
HaniF آفلاین




ارسال‌ها : 49
عضویت: 12 /8 /1390
سن: 20
تشکرها : 13
تشکر شده : 26

پاسخ : 1 RE
تیتراژ آغازین برنامه "جشن رمضان" توسط میثم ابراهیمی اجرا شد!

سایت موسیقی ما: خواننده ی آلبوم «نبض» تک آهنگ جدیدی منتشر کرد. میثم ابراهیمی این قطعه را برای پخش در برنامه «شهر باران» (ویژه برنامه شبکه یک سیما در ماه مبارک رمضان) تولید نموده است.

شهر باران با صدای «میثم ابراهیمی»، ترانه و ملودی «علیرضا طلیسچی»، تنظیم «امیربهادر دهقان»، میکس و مسترینگ «آرش پاکزاد» و نوازندگی گیتار «فیروز ویسانلو» را در ادامه از موسیقی ما دانلود کرده و یا به صورت آنلاین گوش کنید.

گفتنی است میثم ابراهیمی پیش از این چند همکاری موفق دیگر نیز با صدا و سیما داشته است که «وطنم پاره ی تنم...»، «خونه ی فیروزه ای» و «شبهای شیدایی» از آن جمله اند. هم چنین آلبوم «نبض»، از نخستین آلبومهای منتشر شده در سال 92 بود و توانست توانایی های این خواننده را نشان دهد.

تیتراژ آغازین برنامه جشن رمضان را میتوانید از همینجا دانلود کنید:



کیفیت 320:
http://www.dl.faza2music159.com/1392/4/Meysam%20Ebrahimi%20-%20Shahre%20Baran%20%5B320%5D.mp3

کیفیت 128:
http://www.dl.faza2music159.com/1392/4/Meysam%20Ebrahimi%20-%20Shahre%20Baran%20%5B128%5D.mp3

وبلاگ هواداران: همونطور که در خبرها شنیده اید تیتراژ پایانی برنامه "جشن رمضان" قرار است با صدای "محمد علیزاده" اجرا شود.
حالا بعد از منتشر شدن ترک آغازین این برنامه توسط میثم ابرهیمی حالا باید منتظر شاهکار محمد علیزاده برای تیتراژ پایانی این برنامه باشیم.

«محمد قنبری» تهیه کننده این برنامه افزود «محمد علیزاده» با ترانه ای از «حسین غیاثی» و آهنگسازی «مهرداد نصرتی» و تنظیم «شهاب اکبری» تیتراژ پایانی جشن رمضان 92 را می خواند که یقینا از قطعات موفق تیتراژهای ماه رمضان امسال خواهد بود»

سه شنبه 18 تیر 1392 - 10:11
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | اخبار تکمیلی از فعالیت ها و حضور محمد علیزاده در شبکه های سیما... | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS