loading...
Mohammad-Alizadeh | Fans Official Web
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 110 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی ای جان

موزیک زیبا و فوق العاده شنیدنی از علیشمس و با همراهی مهدی جهانی با دو کیفیت عالی و لینک مستقیم

Download New Music By Alishmas Ft Mehdi Jahani Called Ey Jaan

با بهترین کیفیت و لینک مستقیم

alishmas دانلود موزیک جدید علیشمس و شادمهر با بهترین کیفیت

دانلود موزیک ایرانی با عنوان دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی ای جان به صورت رایگان و همراه با دو کیفیت 320 و 128 در این لحظه از سایت صبا موزیک آماده شده است امیدوارم از دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی ای جان لذت ببرید
این آهنگ زیبا رو گوش دهید ، لذت ببرید و برای دوستانتان به اشتراک بزارید
برای دانلود روی لینک ادامه مطلب در زیر کلیک کنید.

بیوگرافی علیشمس از زبان خودش

تو این مدت فعالیت با افراد زیادی همکاری داشتی، میشه درموردش توضیح بدی؟

اول کارم رو با سعید کرمانی شروع کردم. سبک ما ترکیبی از موسیقی پاپ و رپ بد که این روزا با عنوان گفتاواز معروف شده، و ما تو این زمینه قطعات زیادی با هم کار کردیم و بعد هم با ساسیمانکن اشنا شدم. سبک کارای من عوض شد و بیشتر کارای شاد انجام میدادیم و پس از ان سعی کردم که بیشتر کارهای خودم رو بصورت انفرادی انجام بدم و قطعاتی با فضای ارام که بیشتر به سلیقه خودم نزدیک هستند رو کار کردم.

فکر نمیکنی که ان روزهای کاری شما با ساسیمانکن هرچند که بسیار با استقبال مواجه شد اما بسیار زود گذر بود؟

سبک من صافت رپ است و به این سبک خودم علاقه دارم که زیاد هم شبیه به کار این دوستان نیست، هرچند که برای همه ی این دوستان و دیگر کسانی که در این حوزه فعالیت دارند احترام قائلم.

پس بر اساس گفته خودت سبک بیشتر شبیه به “امیر تتلو” و “آرمین” است، نقدی به کار این رقیبات نداری؟

بله، همه ی این دوستان واقعا کار زحمت می کشند. این دوستان بدون امکانات و درامد پیشرفت کردند، خاک این کار را خورده اند و کارشان بینقص است. و این درست نیست که با این شرایط به انها خرده گرفته شود.

سوالی که ذهن من و شاید خیلی ها رو مشغول کرده اینه که منبع درامد یک خواننده رپ زیرزمینی از کجاست؟

معمولا این دوستان در کنار این کار، کار دیگری هم دارند و اصولا موسیقی بدون کنسرت هیچ درامدی ندارد. و یک منبع درامد دیگر فروش ملودی و تکست برای دیگران است.

سقف آرزوهات چیه؟

برج میلاد!! ارزو دارم برای یک بار هم که شده بتونم ان جا برنامه اجرا کنم. هرچند این کار خیلی سخته ولی تمام تلاشم را برای این کار میکنم.

آهنگ های دیگر : دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی وارث

شادمهر عقیلی (زادهٔ ۷ بهمن ۱۳۵۱ در تهران)، خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده، نوازنده، ترانه سرا و بازیگر ایرانی است که با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران کار خود را آغاز کرد. وی پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرد.

همکاران هنری شادمهر :

شادمهر عقیلی تعدادی از معروف‌ترین ترانه‌های نیلوفر لاری پور را خوانده‌است. از دیگر ترانه‌سرایان همکار وی می‌توان به مونا برزویی، جواد شریف‌پور، شاهکار بینش پژوه، فرید احمدی، شیدا شفیعی،محمدعلی بهمنی، پاکسیما زکی‌پور، آزیتا قاسمی، صمد وفایی، فرزاد حسنی، بابک روزبه و یغما گلرویی اشاره کرد. ضمن اینکه برای مهستی آهنگ‌ها و تنظیم‌های آلبوم از خدا خواسته را انجام داده‌است. ابی، ناصر عبدالهی، جمشید، بهبود، مهران احراری، شروین، ایلیا منفرد، حمید غلامعلی، علیرضا عصار، محمد اصفهانی، حسین زمان، لیلا فروهر، سعید شهروز، علی لهراسبی و مهستیاز جمله خوانندگانی هستند که عقیلی کار آهنگ‌سازی برخی آثارشان را عهده‌دار بوده است. همچنین شادمهر با ابی نیز همکاری کرده و آهنگ‌های بدبین و نوازش و همین خوبه را برای او ساخته است. در این آهنگ‌ها صدای گیتار و پیانوی شادمهر شنیده می‌شود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام. دوستان و همراهان محمد علیزاده باید خدمتتون عرض کنم این وبلاگ به عشق محمد علیزاده تاسیس شده. و همینطور این وبلاگ قصد داره شمارو از جدیدترین آهنگ ها و آلبوم ها و اخبار مربوط به شخص محمد علیزاده با خبر کنه. با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    بهترین آهنگ منتشر شده در ماه رمضان محمد علیزاده
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 708
  • بازدید کلی : 48,361