loading...
Mohammad-Alizadeh | Fans Official Web
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 151 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (0)

شماره پانزدهم هفته نامه اينترنتي خبري و تحليلي بست !

( شامل اخبار خوانندگان ، آلبومها ، نقد و بررسي ، اخبار كنسرتها و ... ) :



محمد علیزاده : برای مخاطبانم سورپرایز دارم !

خواننده خوش صدای کشورمان، محمد علیزاده از پیش تولید یک آلبوم با صدای خود خبر داد و گفت: هنوز رسما آلبومم را آغاز نکرده‌ام اما قرار است به زودی ساخت آن را شروع کنم. فعلا مشغول تصمیم گیری برای هرچه بهتر شدن این آلبوم و اینکه قرار است چه تمهیداتی در آن انجام شود، هستیم. ادامه متن در ادامه مطلب...

شماره پانزدهم هفته نامه اينترنتي خبري و تحليلي بست !

( شامل اخبار خوانندگان ، آلبومها ، نقد و بررسي ، اخبار كنسرتها و ... ) :



محمد علیزاده : برای مخاطبانم سورپرایز دارم !

خواننده خوش صدای کشورمان، محمد علیزاده از پیش تولید یک آلبوم با صدای خود خبر داد و گفت: هنوز رسما آلبومم را آغاز نکرده‌ام اما قرار است به زودی ساخت آن را شروع کنم. فعلا مشغول تصمیم گیری برای هرچه بهتر شدن این آلبوم و اینکه قرار است چه تمهیداتی در آن انجام شود، هستیم.
وی ادامه داد: نمی‌خواستم در فرصت کم آلبومم را به بازار بفرستم. آلبوم قبلی به هر حال می‌بایست با آلبوم جدیدم به لحاظ زمانی فاصله داشت و سعی کردم این فاصله را حفظ کنم. نمی‌خواستم آلبوم جدیدم را در سال ۹۰ منتشر کنم. دلیل خاصی هم ندارد و فقط به نظر شخصی‌ام بر می‌گردد.
وی همچنین ادامه داد: برخی از دوستان فکر می‌کنند من کم کار شده و یا دیگر قصد ادامه فعالیت ندارم، اما در حقیقت این طور نیست. بلکه تصمیم به انتشار آلبوم دارم منتها هنوز همه چیز آن قطعی نشده است. البته برای قطعات آن یک سری اتود زده‌ام که به احتمال زیاد از‌‌ همان اتود‌ها بهر خواهم برد.
در حال حاضر نه ترانه‌های آن قطعی شده و نه ملودی و نوازنده‌ها و... آن! تنها چیزی که می‌توانم در مورد آلبومم بگویم این است که هیچ یک از تصمیماتی که در مورد این آلبوم و ترانه‌هایش گرفته‌ایم هنوز به قطعیت نرسیده و هیچ یک به مرحله نهایی نرسیده‌اند. در حال حاضر بیش از هر چیزی به فکر این هستم که چه کارهایی عرضه کنم تا برای مخاطبی که من را می‌شناسد و با موسیقی روز آشناست، جذاب و جالب باشد و در عین حال امضای خودم در کار‌هایم باشد.
وی ادامه داد: فعلا کاری نکرده‌ام که اتفاقی در پی آن بیافتد. به فکرش هستم من که آن کارهای قبلی را تولید کردم نمی‌توانم بدون در نظر گرفتن آن‌ها کار بسازم و به گوش مخاطب برسانم. اما هنوز صد در صد نشده است.
وی در پایان گفت: با وجودی که هنوز جزییات آلبومم مشخص نیست اما آنچه که از آن مطمئن هستم حضور دوست خوبم شهاب اکبری در جایگاه تنظیم کننده این آلبوم است. حضور شهاب صد در صد به قطعیت رسیده است. به زودی ترانه‌های آن را برای تصویب به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهم فرستاد. چون این آلبوم یک سورپرایز برای مخاطبانم است، هنوز نمی‌خواهم در مورد عنوان و دیگر جزییاتش حرفی بزنم.



ادامه مجله:


پس از پنج سال ممنوع الکاری ، مهدی مقدم برای آلبوم "الهی شکر" مجوز گرفت !!!
پنج سال از آخرین حضور مهدی مقدم در عرصه مجاز می‌گذرد و مهدی مقدم در باره این پنج سال میگوید: «به هر حال اتفاقی است که افتاده و در همه این سال‌ها متاسفانه شرایط‌ اش نبود که من بتوانم به اجرای برنامه و انتشار آلبوم اقدام کنم. هر چند از لحاظ بیزنسی و کنسرت خیلی عقب افتادم ولی بیکار ننشسته‌ام و کلی کار آماده انتشار دارم.»
مقدم همچنین در مورد آلبوم‌ها و فعالیت‌های جدیدش گفت: «خوشبختانه جواب استعلام دفتر موسیقی از حراست در مورد من من بالاخره مثبت اعلام شد تا بتوانم آلبومم را پس از عید روانه بازار کنم. من دو آلبوم کامل در حال حاضر آماده ساخت دارم که اگر خدا بخواهد یکی از آن‌ها را به نام «الهی شکر» در بازار موسیقی منتشر خواهم کرد. این آلبوم آلبومی است که برایش بسیار وقت و انرژی صرف کرده‌ام و با وجود تمام مشکلات و سختی‌هایی که داشتم، آنرا ساختم و برایم مهم است که ببینتم واکنش مردم و بازار به آن چطور خواهد بود.»


امین حیایی با همراهی آرش خوش خلق آلبوم پاپ روانه بازار خواهد کرد ...

امین حیایی بازیگر بااخلاق سینمای ایران که این روزها درام سیاسی «قلاده های طلا» را روی پرده دارد به تازگی در گفتگو با «بانی فیلم» از این مساله سخن گفته که به زودی تازه ترین آلبوم خود در مقام خواننده را به بازار موسیقی عرضه خواهد کرد.
امین حیایی که پیش از این هم سابقه فعالیت موسیقایی در گروه «هفت» را داشته است قطعات آلبوم جدید خود را با همکاری برادر همسرش آرش خوش خلق ساخته! تاکنون حدود هفت قطعه از این آلبوم آماده شده و با آماده شدن سه تا چهار قطعه دیگر کار ساخت قطعات آلبوم به پایان می رسد.
حیایی قصد دارد تنظیم قطعات آلبوم جدید خود را نیز به کارن همایونفر بسپارد تا به واسطه تجربیات فراوان کارن هم که شده یک اتفاق موزیکال خوب در بازار موسیقی رقم بخورد!


احتمال انتشار آلبوم پرتگاه با صدای سامان جلیلی به صورت مجاز تا پایان بهار 91

خواننده خوش صدا و جوان کشورمان این روزها سخت در حال آماده سازی قطعات آلبومی تحت عنوان پرتگاه می باشد که قرار است به صورت مجاز روانه بازار موسیقی شود.
محمد قیامتی مدیر برنامه سامان جلیلی در این باره می گوید: از مهرماه 90 در کنار سامان جلیلی کار رو به صورت جدی شروع کردیم و در طول این مدت توانستیم در اولین و مهمترین گام مجوز شعرهای آلبوم پرتگاه رو اخذ کنیم و بعد از این مرحله با آماده شدن ملودی آلبوم در حال حاضر در مرحله تنظیم آهنگ ها قرار داریم که فکر میکنم اواخر اردیبهشت ماه آلبوم در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. و در برنامه بعدی با اخذ مجوز از وزارت ارشاد اسلامی اواخر اردیبهشت برای اولین بار کنسرت سامان در کنار شما در نمایشگاه بین المللی تهران سالن میلاد برگزار خواهد شد.


روزهای آغازین سال در جزیره کیش ؛ هواداران یگانه سرپا ایستادند !

در روزهای آغازین سال جدید جزیره زیبای کیش میزبان محسن یگانه به همراه گروه ارکستر خود به رهبری علی ثابت به مدت دو شب بود.
در این کنسرت که به مدت دو روز در سالن 3000 نفره برگزار شد محسن یگانه برای اولین بار خرق عادت کرده و برخلاف دیگر کنسرت‌های این چند ساله اخیر برنامه را با سکوت آغاز کرده و سالن را با سکوت پر از صدای خود به لرزه در آورد، وی در شب اول توانست این سالن را پر کند اما در شب آخر ازدحام جمعیت به شکلی شد که دیگر سالن پاسخگو نبود و تعدادی نزدیک به 400 نفرکه به سالن افزایش یافته بودند به ناچار سرپا ایستاده و به عشق این خواننده ایستاده برنامه را تماشا کردند.
از حواشی این کنسرت می‌توان به حضور خواننده جوان پاپ یعنی مهدی مدرس و بازیگر طنز، احمد‌پور مخبر اشاره کرد. همچنین این کنسرت بخاطر استقبال بی‌نظیر به مدت دو روز 9 و 10 فروردین ماه تمدید شد.
از نکات جالب توجه این کنسرت می‌توان به ساعت برگزاری آن اشاره کرد چرا که طبق روال‌های کنسرت کیش که تاپاسی از صبح ادامه دارد این برنامه درست در شب سال تحویل برگزار شده و همگی ساعت 4 صبح سالن ترک کردند.


آلبوم شاهین آرین با نام سایه روشن به زودی در بازار مجاز پاپ

ترانه‌های این آلبوم را عبدالجبار کاکایی و حمید رضا نصرالهی سروده‌ اند. آهنگهای آن را نیز حمید نصرالهی، انوشیروان تقوی، فربد یزدانفر و ناصر زینالی ساخته‌اند و تمامی آن‌ها توسط فربد یزدانیان تنظیم شده است.
به گفته وی در این آلبوم دو خواننده مهمان وجود دارد که یکی از آن‌ها برادرش برسام و دیگری فربد یزدانفر است.
ساخت این آلبوم 5 سال زمان برده است. دوستت دارم، خداحافظ، اسم تو، عشق من، حس عجیب، آینه شکسته، سربه هوا... عنوان قطعات این آلبوم هستند. وی در ادامه گفت: قطعه‌ای نیز در این آلبوم هست که زمستون نام دارد و ترانه و ملودی آن را محسن یگانه ساخته است.
این آلبوم در حال حاضر در مرحله میکس و مسترینگ به سر می‌برد و قرار است به زودی آماده انتشار شود.
این خواننده، یکی از خوانندگان رسمی صدا و سیماست که در حال حاضر مشغول خواندن تیتراژ سریال‌هایی است که در حال ساخت هستند.


رضا صادقی : موسیقی پاپ مسیر اصلی اش را پیدا کرده است ...

رضا صادقی خواننده محبوب و دوست داشتنی موسیقی پاپ که به تازگی به جرگه متأهلین پیوسته است سال 90 را با کارنامه هنری بسیارموفقی به پایان رسانده است.این خواننده در سال جاری بزودی آلبوم جدید خود را به دنیای موسیقی عرضه می کند.
رضا صادقی در گفتگو با شبکه ایران گفت:دعا می کنم سال جدید مردم به دنبال نان ندوند ونان به دنبال مردم بدود همچنین دعا می کنم دوباره یادمان بیاید ایرانی هستیم وایرانی یعنی احترام .
وی افزود: سال جدید را به همراه همسرم در کنار پدر و مادرم بودم. این خواننده اظهار داشت: سال گذشته سال طغیان مشکی پوشان بود و امسال را سال اثبات فرهنگ متعالی مشکی پوشان می دانم.
صادقی درباره ارزیابی خود در سال نود گفت: ارزیابی من از از سال نود ارزیابی مثبت و منفی بود.
وی افزود: مثبت های سال گذشته بیشتر از منفی هاش بود و همین قدر بس که موسیقی پاپ مسیر اصلیش را پیدا کرد. صادقی در پایان گفت: بهترین آلبومی که شنیدم یا دوست داشتم همان آلبومی بود که نیامد.


فرزاد فرزین و آلبوم موفق شلیک

فرزاد فرزین از خوانندگان موفق و متفکر ژانر پاپ ایران است و جدیدترین آلبومش تحت عنوان "شلیک" با استقبال کم نظیری مواجه شد ...
فرزاد فرزین در مراسم رونمایی از آلبوم شلیک در جمع خبرنگاران حاضر شده و به سوالات آنان پاسخ داد که در زیر می توانید صحبت های فرزاد فرزین را در مورد این آلبوم ببینید !
این خواننده که به همراه «کیوان ملک مطیعی» (کارگردان کلیپ‌ها و کنسرت‌هایش) مقابل خبرنگاران قرار گرفته بود در ابتدای صحبت‌هایش گفت: پیش از این به نوعی آلبوم‌های من فقط مخاطب تین ایجر داشت و با توجه به شرایط سنی‌ام برای یک قشر سنی خاص کار می‌کردم. اما در آلبوم «شانس» تصمیم گرفتیم علاوه بر کارهایی این چنینی مخاطبان بالای ۳۰ سال را هم در نظر بگیریم. در واقع‌‌ همان طور که سن من و گروهم بالا‌تر می‌رود، به نوعی طرز تفکرمان نیز متفاوت می‌شود و در نتیجه آثار نیز متفاوت هستند.
وی با اشاره به فاصله دو سال میان انتشار آلبوم پیشین خود و «شانس» اشاره کرد و افزود: به اعتقاد من این زمان، فاصله مناسبی است چراکه به هر حال ما نیز قصد نداشتیم بدون تامین رضایت خودمان کار را بیرون بفرستیم. در هر حال به نظر شخص خودم، این آلبوم پخته‌تر از کارهای پیشین است. من معتقدم اگر حتی یک قدم به جلو برداشته باشم، هم اتفاق خوبی است. از ابتدای فعالیت‌ام قصد با برنامه‌ریزی جلو آمده‌ام و نمی‌گویم ضعف ندارم اما به هر حال روند مثبتی را طی کرده‌ام. وی با تاکید بر اینکه هنرمندانی که کار خوب ارائه کنند، راه خود را میان مردم پیدا خواهند کرد، تصریح کرد: گاهی می‌شنوم که می‌گویند گوش مردم به شنیدن ترانه‌های سخیف عادت کرده است اما مردم کار خوب را می‌بینند.
وی سپس درباره تمام قطعات آلبوم «شلیک» توضیحی کوتاه ارائه کرد. فرزین همچنین توضیح داد: تنظیم دو قطعه اول و دوم دو باره تغییر کرد. ابتدا قرار بود قطعه «دوریت» را در آلبوم «خاص» منتشر کنیم اما با مشورت به این نتیجه رسیدیم که بهتر است در آلبوم شخصی‌ام بگذارم. این خواننده پاپ در ادامه ابراز کرد: زمانی که آلبوم «شراره» را به بازار دادم، تفکر هم متناسب با سنم تند‌تر بود. هر چه سن من بالا‌تر رفت طرز فکرم تغییر کرد. اما این بدان معنی نیست که از موسیقی تین ایجری فاصله گرفته‌ام و این گروه از مخاطبان را نادیده خواهم گرفت. البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که ما اساسا موسیقی تین ایجری زیاد نداریم و می‌توان به نوعی ریتم شاد و سنگین را تقسیم‌بندی کرد. بنده طبق همین توضیحات سعی‌ام بر این بود که کارهای «شلیک» به نوعی سنگین‌تر باشد؛ ترانه‌هایی که تامل بیشتری نیاز دارند.
وی در این باره افزود: فکر می‌کنم مخاطبی که هوادار من از ابتدا بوده است، به همین شکل با من رشد سنی و فکری داشته و سطح تفکرش نیز تغییر کرده است. در واقع رفته رفته سعی کردم ضعف‌هایم کمتر شود و یک مجموعه خوب ارائه کنم اما باز هم تاکید می‌کنم که هیچ ادعایی ندارم و در ‌‌نهایت مردم درباره این آلبوم تصمیم خواهند گرفت.
در بخشی از این نشست یکی از خبرنگاران درباره طراحی گرافیک پوس‌تر و جلد آلبوم از فرزین سوال کرد که وی در پاسخ گفت: اکثر طراحی‌های پاپ ساده است اما اگر این طرح ضعفی دارد به گردن من خواهد بود چراکه درگیری و مشغله زیاد داشتیم و چندان روی طرح تمرکز نمی‌کردم. به هر حال این طرح می‌توانست بهتر باشد.
در ادامه فرزاد فرزین به یکی از کارهای جالب خود در انتخاب نام آلبوم اشاره و ابراز کرد: ابتدا که آلبوم «شراره» و «شوک» روانه بازار شد بازتاب‌هایی در مطبوعات دیدم که تصور کرده بودند شروع نام آلبوم‌ها با «ش» عمدی بوده است. من هم دیدم نظر جالبی است و برای انتخاب نام «شلیک» عمد داشتم حتما با «ش» شروع شود. این نام را هم از روی کلیپ «بیا بیا» انتخاب کردم که در صحنه‌ای تیری شلیک می‌شود و زمان متوقف. البته قول نمی‌دهم این تصمیم را ادامه دهم (با خنده) چون به هر حال انتخاب نام با حرف «ش» آن هم برای آلبوم کار راحتی نیست.
این هنرمند همچین درباره کلیپ «شلیک» توضیح داد: این کلیپ در قسمت چهارم «شام ایرانی» پخش خواهد شد و همچنین قرار است تا پایان سال جاری از سوی موسسه هنر اول تا پایان سال جاری تهیه و پخش شود.
در بخش دیگری از نشست رونمایی آلبوم جدید فرزاد فرزین، خبرنگاران از او درباره فضای حاکم بر موسیقی پاپ و نگاه مسئولان پرسیدند. او در پاسخ به مساله گفت: هنرمندان موسیقی گاهی نبض بازار را در دست می‌گیرند و گاهی خسته می‌شوند. اما نگاه تنگ نظرانه به موسیقی پاپ غلط است. مثلا در فجر سینمایی همه هنرمندان می‌آیند و رقابت می‌کنند اما کسی که لیاقت دارد جایزه می‌گیرد ولی در موسیقی چنین چیزی نیست. موسیقی پاپ کنار گذاشته شده است در حالی که هنرمندان پاپ به صورت مجاز فعالیت می‌کنند و بازار را به دست گرفته‌اند.
او در ادامه تصریح کرد: به هر حال هر موسیقی را مردم می‌خرند و به آن علاقه دارند به نوعی موسیقی پاپ محسوب می‌شود. وی همچنین درباره تجربه‌های سینمایی خود نیز گفت: من به کار تصویری علاقه دارم و از پدرم یاد گرفته‌ام که کاری را که به آن اعتقاد دارم انجام دهم. در هر حال من در سینما در حال تجربه کردن هستم. این هنرمند پاپ در بخش دیگری از نشست درباره شکل برگزاری کنسرت‌های خود و نوآوری در آن اظهار کرد: به اعتقاد من مردم باید چیزی را ببینند که به آن کنسرت گفته می‌شود. ما تا حدی که امکانات اجازه دهد سعی می‌کنیم برنامه‌های نمایشی هم داشته باشیم. مردم لیاقت دارند وقتی کنسرت می‌بینندبا لذت تمام و خوشحال از سالن بیرون بیایند.
فرزین در پاسخ به این سوال که چه جوابی در برابر ادعاهای محسن یگانه در مورد قطعه «دوریت» گفت: من تمایل چندانی برای صحبت در مورد این قبیل موارد ندارم و همیشه در زندگی‌ام سعی کرده‌ام که دوستی‌هایم را همیشه حفظ کنم. باز هم با وجود تمام این صحبت‌هایی که شده سعی‌ام این است که دوستی‌ام با محسن یگانه را حفظ کنم. کسانی هم که کوچک‌ترین شناخت و درکی از موسیقی دارند به خوبی می‌توانند تشخیص دهند که این قطعه هیچ شباهتی به هیچ قطعه‌ای ندارد. مردم بهترین قاضی‌اند که در مورد همه چیز می‌توانند نظر بدهند.
در پایان این نشست فرزاد فرزین به درخواست حاضران بخشی از قطعه «عذاب» را به صورت زنده اجرا کرد که پس از اتمام آن به شدت از سوی حاضرین مورد تشویق قرار گرفت. همچنین در پایان کیک ارسال شده از سوی هواداران فرزاد فرزین بریده شد و پس از اهدای آلبوم شلیک به خبرنگاران و عکاسان حاضر در جمع، حسن ختام جلسه اعلام شد.


شهرام شکوهی بعد از ارائه آلبوم مدارا به دنبال تولید دومین آلبوم رسمی اش

دومین آلبوم شهرام شکوهی وارد مرحله ساخت خود شد. شهرام شکوهی این خبر را داد و در ادامه افزود: قطعاتی آماده دارم که در این آلبوم استفاده می کنم ولی ممکن است برای انتشار در آلبوم تغییراتی را در آنها لحاظ کنم.
وی ادامه داد: با وجودی که قطعات این آلبوم را از میان قطعاتی که در آرشیوم دارم استفاده می‌کنم، اما به جرات می‌توانم بگویم که تفاوت آن با آلبوم قبلی‌ام بسیار است.
ترانه‌های آن نیز تقریبا آماده بوده اما برای برخی از قطعات ممکن است از دوستان ترانه سرای دیگر نیز دعوت به همکاری کنم.
شهرام شکوهی که با اولین آلبوم خود توانست در دنیای موسیقی از شهرت خوب و قابل دفاعی برخوردار شود، در ادامه به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: در حال حاضر بحث بر سر ترانه‌های ان است و هنوز به شکل نهایی آن‌ها را انتخاب نکرده‌ایم. فعلا که مشغول کار بر روی آن بوده و قصد داریم برای روزهای گرم تابستان آن را منتشر کرده و به دست علاقه مندان و مخاطبان خود برسانیم.
وی افزود: از آنجایی که در مورد ترانه‌های این آلبوم سخت گیری‌هایی را در نظر گرفته‌ایم انتخاب نهایی آن‌ها کمی زمان می‌برد. قطعا ترانه‌های بهتری را در آن انتخاب و اجرا خواهیم کرد.
گفتنی است که تمامی آهنگ‌های این آلبوم از ساخته‌های خود من خواهد بود اما در تنظیم از حضور دوستانی همچون حسین کاشانی‌پور و میلاد ترابی بهره‌مند خواهم شد. در مورد دیگر قطعات نیز باید دست به بهترین انتخاب‌ها برای تنظیم بزنم که در حال حاضر به دنبال این هستم تا ببینم چه کسانی می‌توانند بهترین همکاری را در این زمینه با من داشته باشند.
شکوهی همچین گفت: آلبوم دوم من شامل 12 قطعه خواهد بود که این تعداد از آلبوم قبلی‌ام بیشتر است. ممکن است برخی از آهنگ‌ها را به دست ترانه سرایان مختلف سپرده تا برای ان‌ها ترانه بنویسند.


محمدرضا فروتن و همکاری با سیروان خسروی در آلبوم جدید

خبر حضور سیروان خسروی، تنظیم کننده شاخص بازار موسیقی پاپ در آلبوم محمدرضا فروتن می‌تواند نقطه عطفی برای آن باشد. به هر حال حضور همزمان سیروان خسروی و بابک زرین در یک آلبوم باعث خواهد شد این اثر ارزش‌های موسیقیایی بالایی را به خود ببیند. بابک زرین در این باره می‌گوید: «4 ملودی از قطعات این آلبوم را جدیدا به سیروان خسروی سپرده‌ایم و قرار است او در این آلبوم آهنگسازی کند. صحبت‌هایی را با این موزیسین خوش نام داشته‌ایم و به نتیجه رسیده‌ایم که این همکاری صورت بگیرد. هر چند ایشان هم دغدغه‌های فراوانی دارند و از لحاظ زمانی هنوز به توافق نرسیده‌ایم که تحویل آثار در چه تاریخی باشد. ولی به هر حال خود من سعی می‌کنم که کار را جلو ببرم و اجازه ندهم که دچار ایست کاری شویم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام. دوستان و همراهان محمد علیزاده باید خدمتتون عرض کنم این وبلاگ به عشق محمد علیزاده تاسیس شده. و همینطور این وبلاگ قصد داره شمارو از جدیدترین آهنگ ها و آلبوم ها و اخبار مربوط به شخص محمد علیزاده با خبر کنه. با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    بهترین آهنگ منتشر شده در ماه رمضان محمد علیزاده
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 696
  • بازدید کلی : 48,349